منتديات مصطفي زماني الاصلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مصطفي زماني الاصلي

اول منتدي عربي للفنان الايرآني مصطفي زمآني

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» طلب صور متحركة لصاصا
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة أبريل 05, 2013 8:11 pm من طرف bahare

» ستة أخطاء قد تدمر مستقبلك الوظيفي
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالسبت مارس 16, 2013 1:00 am من طرف rosary_85

» خوشبختى ( السعادة ) لاحسان خواجه اميرى مترجمة .........
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء يناير 23, 2013 3:34 pm من طرف bahare

» ادخلواااااااااا يابنات وسمعوا هذا الصوت العذب
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء يناير 23, 2013 3:27 pm من طرف bahare

» كذب أقل لصحة أفضل؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالسبت ديسمبر 22, 2012 11:12 am من طرف bahare

» ..لم أعرف قبلك حبيب!!!
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالثلاثاء ديسمبر 18, 2012 3:27 pm من طرف bahare

» نصائح لأصحاب المواقع
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالثلاثاء ديسمبر 18, 2012 3:18 pm من طرف bahare

»  أسـأل عـن عـضـو تـفـتـقـده
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة ديسمبر 14, 2012 3:55 pm من طرف bahare

» دمو عي حروفي ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالخميس ديسمبر 13, 2012 10:22 pm من طرف شكشوكه

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
تصويت

ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى

MǿOny Zämani
الورده البيضاء
نقاء الروح
شكشوكه
عاشقة مصطفى زمانى
مريهان
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Empty
مُساهمةموضوع: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:07 pm

ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى والبنات البيحبوه بره المنتدى كل واحده فاكره ان هى الحتجوزه ودا اسلوب خاطء لاءن لازم نحس با الواقع الاحنا عايشين فيه نسبنا با الخيلات دى كلها صح كلامى صح صح
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:10 pm

فين ردودكم انا مش عايزة حد يزعل منيى المش عجبها كلامى كئنها مسمعتهوش هههه قصدى ماشفتهوش
عاشقة مصطفى زمانى
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
عاشقة مصطفى زمانى

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:30 pm

وانتى اللى جاب الفكرة دى فى دماغك اصلا ازاى يتجوز كل بنات المنتدى هيخلاف الشرع يعنى حيجوز اكتر من اربعة وبعدين الحاجات دى بنشوفها فى الاحلام بس يعنى استحالة مصطفى يسيب كل بنات بلدهم ويجى مصر وباقى البلاد العربية يتجوز كل دول ولا اية دة كتير علية اوى اللى دلوقتى متجوز واحدة مطلعة عينة هو هيتجوز كل دول دة يبقى حرام اوى يعنى وبعدين اللى متعرفيهوش ان فى بنات متجوزة وبعدين لحد دلوقتى لسة متجوزش يوم مايتجوز ياعينى يتجوز كل دة يبقى خدمنا وخدم اهالينا وخدم البشرية كلها وظلم نفسة
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:49 pm

مرسيى يا عاشقة على ردك بس انا بقول ياترى
شكشوكه
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
شكشوكه

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:50 pm

هو خلي يتزوج وحده بالأول لأنه هو حاليا حسب كلامه ما يفكر بالزواج
نقاء الروح
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
نقاء الروح

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:53 pm

يا ترى مصطفى زماني يتزوج كل بنات المنتدى او بنات العالم او من بنات بلده ؟ لا طبعا
الورده البيضاء
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
الورده البيضاء

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 8:59 pm

اريد اعرف انت كيف خطرلك هذا السؤال يعني هو ماعنده عمل غير يتزوج ثانيا نحنه نحبه لشخصيته المميزه ولفنه الراقي ويوم يزوج مصطفى الكل راح يفرح ويباركله حتى لو كانوا البنات يقولوا غير هذا الكلام لكن يوم يزوج راح يباركوله لانهم يحبوا ويتمنوله كل الخير
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 9:11 pm

لقاءامال حيجوز منين مرسيى يا لقاء وردة دا سؤال عادى يعنى وكمان ربنه يوفقه فى حياته وشكرا ليكى ورده
شكشوكه
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
شكشوكه

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالأربعاء فبراير 08, 2012 10:36 pm

صح يا وردتي أحنا معجبين فيه لشخصه وكفنان والبنات لما كل وحده تقول أنا راح أتزوج مصطفى أكيد من باب المزاح لأنه أكيد لما يجي الوقت اللي يفكر فيه بالزواج راح يختار من بلده وأحنا وقتها راح نبارك له ونتمنى له كل خير
MǿOny Zämani
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
MǿOny Zämani

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالخميس فبراير 09, 2012 12:39 am

ههههههههههههههههههههههههههه اكيـــــــــــد لا طبعااا

انا عن نفسى والله احبه فالله واتمناله كل السعاده اللى فالدنيااا لان دوره فى مسلسل يوسف الصديق كان سبب هدايتى و قربى من ربنا اكتـــر

انا احب شخصيته واحترمه واتمنى من ربنا يفرح قلبه ديمااا و يثبته على اخلاقه الجميله

..
شيرينا
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
شيرينا

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالخميس فبراير 09, 2012 12:46 am

لأ طبعا لكن حييجى يوم ومصطفى حيلاقى بنت الحلال اللى تسعده وتهنيه وساعتها مافيش حد فينا حيكره له الخير ربنا يوفقه لما فيه الصالح له فى حياته
gege zamani
فريق الاشراف
فريق الاشراف
gege zamani

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالخميس فبراير 09, 2012 11:49 am

ممكن يعنى اسال سؤال ليه كل مواضيعك مستفزه بالطريقه دى ؟ انتى اسئلتك غريبه ولعلمك بقى انتى شكلك كده من نوعيه الناس الى بتدخل ديما علينا وتعد تشتم فينا وفى المنتدى بس الفرق انك محترمه فى كلامك وده الى يدل على ذكائك ياريت بقى تعملى اى مواضيع مفيده وتسيبى مصطفى فى حالوه انتى مش مشتركه فى المنتدى عشان تيجى تحققى معانا انتى مشتركه فى المنتدى على انك معجبه بالفنان مصطفى زمانى وصراحتنا من نحيتى اشك فى كده
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 3:13 am

اولا انا اسئلتى مش مستفزة وعمرى معملت موضوع فى اسئلة تانى حاجة انا مشتمتش فى حد وانا مغلطش فى مصطفى وكمان انا لو بكره مصطفى مكنتش حشترك فى منتدى فى اخباره وناس بتحبه على الائقل ليه يعنى اتعب نفسى باخباره وءانا محئئتش مع حد وقلت المش عجبها الموضو كئنها مشفتهوش وكمان niso قالتلى ان مفيش وحده هنا بتفكر انها تجوزو وكمان ان محبش حد يزايدنى على اعجابى بمصطفى وشكرا لاءنك قلتيلى يا ذكية وشكرا لردك على الموضوع يا جيجى
ROKO ZAMANI
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
ROKO ZAMANI

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 11:24 am

مريهان قصدها انو ما لازم تفكروا بمصطفى غير بانو فنان وممثل بارع قصدها ما يتعدى هالشي حدود الاعجاب
وبحب أقول لمريهان الكل هون بيحب مصطفى كفنان مش أكتر وبتمنولو الخير دائما
بس هنن بيقولوا هيك على سبيل المزاح مش أكتر
وشكرا على الموضوع
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 3:45 pm

مرسيى كتير roko على ردك كمان انا لما حطيت الموضوع مكنش قصدى حاجة خالص من الجيجى متقولها وشكرا ليكى
gege zamani
فريق الاشراف
فريق الاشراف
gege zamani

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 3:57 pm

خلاص حصل خير يامريهان بس انا مش بهجمك ولا حاجه فهمت غلط بس واتاكدى اننا عرفين ان مصطفى مش لينا وهنفضل نحبوه ديما
مريهان
زماني عامل اللى عاليه
زماني عامل اللى عاليه
مريهان

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 4:07 pm

اوكى جيجى حصل خير
ساهرة الليل
زماني ناويها
زماني ناويها
ساهرة الليل

مُساهمةموضوع: رد: ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى    ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى  Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 8:03 pm

موضوع يستاهل الواحد يتناقش فيي @ لانه هاد الواقع بس اللي انا حابي اوصلو انه احنا ما وصلنا لمرحلة انه نتخيل او يخطر ببالنا يوم من الايام انه مصطفى يتجوزنا لانه هاد من المستحييييل @ انا عن نفسي صح بحب مصطفى بس عمري ما فكرت انه رح يتزوجني لانه هاد اكيد مستحيل @ انا بتمنمالو كل السعاده والخير وبسسسسسسسسسسس
وشكرا مره تانيه على الموضوع يا مريهان

ياترى مصطفى زمانى حيجوز كل بنات المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ممكن طلب من مديرة المنتدى دودو زمانى لاشهار منتدى
» عيناك.......مصطفى زمانى
» صفاااااااااات برج الجوزاء ( مصطفى زمانى )
»  انا سأغيب عن المنتدى...واودعكم هنا...
» إقتراح إلى مديرة وإدارة المنتدى